Fiambre, salchichas picantes, la mejor iluminación

Una tienda de Staten Island aumenta los ahorros con eficiencia: un sándwich de pollo y parmesano con pimientos picantes no es lo único en el menú de John Noto, el propietario de V&J Soriano's Pork Store en Staten Island. También sirve ahorros de más de $8000 por año en su tienda italiana.

Over a three day period, Con Edison installed 56 covers that fit over the cheese, meat and salad refrigerators at night when the deli is closed and replaced 90 refrigerator lamps with low wattage LEDs. Con Edison also replaced incandescent ceiling lights with LEDs.

Noto paid $5,122 for the upgrades with Con Edison paying $12,827. The deli is expected to save approximately $8,400 in the first year after the installations. To find out more information on how to sign up for energy efficiency upgrades for small businesses go to: http://www.coned.com/energyefficiency/businessdirect.asp.

Find information about all of Con Edison's energy efficiency programs here: http://www.coned.com/energyefficiency/.

Con Edison is a subsidiary of Consolidated Edison, Inc. [NYSE: ED], one of the nation's largest investor-owned energy companies, with approximately $13 billion in annual revenues and $46 billion in assets. The utility provides electric, gas and steam service to more than 3 million customers in New York City and Westchester County, New York.

Encuentre aquí toda la información sobre todos los programas de eficiencia energética de Con Edison: http://www.coned.com/energyefficiency/.

Con Edison es una filial de Consolidated Edison, Inc. [NYSE: ED], una de las compañías de suministro de energía que es propiedad de los inversores más grandes del país, con aproximadamente $13 mil millones de ingresos anuales y $46 mil millones de activos. La empresa de servicios públicos proporciona electricidad, gas y vapor a más de 3 millones de clientes en la ciudad de Nueva York y el condado de Westchester, en Nueva York.